Dane kontaktowe
Wystawiona przez:
Użytkownik ukryty
Telefony stacjonarne:
1
Telefony komórkowe:
1
E-maile:
brak

Dane aukcji
Treść aukcji

Czujnik ABS Opel Frontera B

Strona o mnie Moje inne aukcje Moje komentarze Napisz do mnie
O nas
O nasFirma Auto-But zajmuje się sprzedażą części samochodowych do pojazdów osobowych. Nasza siedziba mieści się w Osielsku koło Bydgoszczy... czytaj więcej
Kontakt z nami
Auto - But
ul. Kąkolowa 15a
86-031 Osielsko

Czynne:
pn. - pt. w godz. od 8.00 - 17.00
sb. od 9.00 - 14.00
nd. nieczynne

Telefon stacjonarny:
### Telefon ukryty ###

Telefon komórkowy:
### Telefon ukryty ###
0-886 674 444
Dane do przelewu
Bank:
BPH S.A. o/ Bydgoszcz

Numer konta:
56 1060 0076 0000 3260 0145 0807
Koszty przesyłki
Płatność przelewem:
Poczta Polska - 24,00 zł
Kurier DHL - 32,00 zł

Płatność za pobraniem:
Poczta Polska - 30,00 zł
Kurier DHL - 38,00 zł

Płatność za pobraniem tylko dla użytkowników posiadających co najmniej 10 pozytywnych komentarzy.
Zasady licytacji
Po wylicytowaniu przedmiotu wyślij do mnie e-maila potwierdzającego zakup z formą płatności oraz wysyłki które wybrałeś. Przelew należy dokonać nie później niż 7 dni od daty zakupu przedmiotu. Koszt przesyłki, który podaję w opisie aukcji, pokrywa nabywca. Przesyłkę nadaję w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na moim koncie. (Nie od daty wysłania przelewu przez Klienta!) Jeśli przesyłka ma zostać nadana na inny adres, proszę koniecznie zawrzeć tę informację w tytule przelewu i w e-mailu potwierdzającym. W tytule przelewu koniecznie proszę wpisać nick z Allegro oraz numer aukcji, której dotyczy wpłata. Podane ceny wysyłek dotyczą tylko przesyłek na terenie Polski. Istnieje możliwość odebrania zakupionego towaru osobiście, w siedzibie Auto-But. Osoby "z kopertką" proszone są o potwierdzenie licytacji mailem. Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podaję szczegółową informację na ten temat, oraz staram się wadę uwidocznić na zdjęciu. Reklamację z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane. Tylko w przypadku ukrytej wady fabrycznej (inne są sprawdzane i charakteryzowane w opisie), która nie została przeze mnie zauważona przyjmuję REKLAMACJĘ. (W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki przez Klienta). Towar wymieniam lub jeśli nie posiadam takiego samego modelu zwracam pieniądze. Reklamacja będzie uwzględniona z dołączonym paragonem. Wymiany lub zwrotu dokonuję w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu przesyłki. W innym przypadku niż w/w nie przyjmuję reklamacji. Dlatego też, proszę o rozważne składanie ofert. Nie przyjmuję też zwrotu towaru jeśli został on uszkodzony u klienta. Nie zwracam kosztów przesyłki. Odbieram Paczki z Reklamacji tylko BEZ POBRANIA. "USTAWA O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW" (rozdz.2, art.16.1, podpunkt 10) Po odebraniu paczki proszę o szybkie wystawienie komentarza. Gdy kupuję Komentarz wystawiam jako pierwszy, gdy sprzedaje wystawiam jako drugi.
Przedmiot:


Strona wykorzystuje pliki "cookies" (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich użycie.