Dane kontaktowe
Wystawiona przez:
Użytkownik ukryty
Telefony stacjonarne:
1
Telefony komórkowe:
1
E-maile:
brak

Dane aukcji
Treść aukcji

~~Krupski Rafał Zarządzanie strategiczne AE~~


Rafał Krupski

Zarządzanie Strategiczne.

fast auction maker by zaixx


 

Witam Państwa na mojej aukcji.

Przedmiotem aukcji jest książka: Rafał Krupski, Zarządzanie strategiczne,Koncepcje, Metody,Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1999 r.

Stan bardzo dobry.

Spis treści

1.l Strategie i zarządzanie strategiczne 13

Istota strategu przedsiębiorstwa 13

Określenie i definicja strategii 13

Struktura strategii i cechy strategii 16

Determinizm czy swoboda wyboru strategicznego — integrujący model W.F. Joyce'a i L.G.Hrebiniaka 20

1.2. Rodzaje strategii przedsiębiorstwa 36

1.Strategie menedżerskie i właścicielskie 36

2. Strategie synoptyczne i inkrementalne 37

3. Strategie według zachowań menedżerskich 38

4. Strategie wyodrębnione ze względu na sposób utrzymywania równowagi organizacji z otoczeniem 40

5. Strategie konkurencji i strategie relacyjne 41

6. Strategie uwzględniające sytuacje organizacji i jej otoczenia 43

7. Strategie według struktury organizacji 45

8. Strategie wyodrębnione ze względu na wzrost i rozwój 46

9. Strategie konkurencji na poziomie domen 49

10. Koncepcja klasyfikacji strategii według poziomów epistemologicznych 55

1.3. Rynkowe uwarunkowania strategii 61

1. Rozwój niszy rynkowej 61

2. Strategie I fazy rozwoju niszy rynkowej 66

3. Strategie II fazy rozwoju niszy rynkowej 69

4. Strategie III fazy rozwoju niszy rynkowej 72

1.4. Zarządzanie strategiczne 76

1. Geneza zarządzania strategicznego 76

2. Zarządzanie strategiczne jako poziom zarządzania 79

3. Strategia jako instrument zarządzania 81

4. Struktura procesu zarządzania strategicznego 84

5. Wybrane koncepcje zarządzania strategicznego 90

6. Zarządzanie strategiczne — próba definicji 95

2. Planowanie strategiczne 97

2.1. Opcje procedur identyfikacji strategii 97

2.2. Teleologiczne i metodyczne elementy analizy strategicznej 105

2.2.1.Wizja — misja — cele organizacji 105

2.2.2. Analiza otoczenia 112

2.2.3. Analiza przedsiębiorstwa 124

2.2.4. Zintegrowana analiza organizacji i jej otoczenia 133

 

2.3. Metody planowania strategicznego 143

2.3.1. Analiza strategiczna SWOT 143

2.3.2. Metody portfelowe 148

2.3.3. Analiza strategiczna SPACE 167

2.4. Uniwersalne metody planowania i analizy w zarządzaniu strategicznym175

2.4.1. Prognozowanie gospodarcze 175

2.4.2. Programowanie matematyczne 191

2.4.3. Wielowymiarowa analiza porównawcza 196

2.4.4. Analiza systemowa 200

3. Strategie funkcjonalne 207

3.1. Strategie marketingowe 207

3.1.1. Cykl życia produktu 209

3.1.2. Strategie w układzie marketingu mix 215

3.1.3. Strategie osiągania przewagi konkurencyjnej 233

3.1.4. Strategie oddziaływania na nabywcę 244

3.2. Strategie produkcyjne 250

3.2.1. Strategie produkcyjne w kategoriach techniczno-organizacyjnych i dywersyfikacji działalności 250

3.2.2. Strategie produkcyjne jako sposoby osiągania przewagi konkurencyjnej 258

3.3. Strategie personalne 267

3.3.1. Zagadnienia wstępne 267

3.3.2. Pojęcie i rodzaje strategii personalnych 268

3.3.3. Strategia personalna a strategia ogólna firmy 271

3.3.4. Znaczenie strategii personalnej 275

3.3.5. Strategia personalna w praktyce organizacyjnej 276

3.4. Strategie finansowe 278

3.4.1. Charakterystyka strategii finansowej 278

3.4.2. Cel finansowy przedsiębiorstwa 279

3.4.3. Finansowa charakterystyka rodzajów działalności gospodarczej 283

3.4.4. Określanie strategii finansowych289

4. Implementacja strategu. Controlling strategiczny 293

4.1. Strategia a struktura organizacyjna 293

4.1.1. Strategie a struktury organizacyjne I fazy rozwoju niszy rynkowej 294

4.1.2. Strategie a struktury organizacyjne II fazy rozwoju niszy rynkowej 306

4.1.3. Strategie a struktury organizacyjne III fazy rozwoju niszy rynkowej 319

4.2. Kulturowe uwarunkowania strategii 331

4.2.1. Istota i funkcje kultury organizacyjnej 331

4.2.2. Znaczenie kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym 335

4.2.3. Typy kultury organizacyjnej 336

4.2.4. Kultura organizacyjna jako czynnik determinujący strategie 341

4.2.5. Kultura organizacyjna jako czynnik implementacji strategu 343

4.3 Organizacja planowania strategicznego w przedsiębiorstwie 345

4.3.1 Modele organizacyjnych uwarunkowań strategii firmy 345

4.3.2 Ogólne problemy procedur i struktur organizacji planowania strategicznego            348

4.3.3 Wybrane procesy organizacji planowania strategicznego 350

4.4 Controlling strategiczny 362

5. Współczesne koncepcje zarządzania a zarządzanie strategiczne 371

Business Processing Reengineering (BPR) a zarządzanie strategiczne 371

5.1 Istota i znaczenie BPR — definicja procesu i reengineeringu 371

5.1.1Różnice między ciągłym doskonaleniem w organizacji a reengineeringiem    380

5.1.2.Procesy a strategia firmy 381

5.2 Postmodernizm a zarządzanie strategiczne 382

5.3 Zarządzanie wiedzą menedżerską a strategia 390

5.4 Zarządzanie zintegrowane a strategie potencjałów rozwoju 393

5.5 Organizacja samorekonstruująca się 396

5.6 Strategia organizacji samouczącej się 405

5.7 Teoria chaosu a zarządzanie 408

5.8 Zmiana paradygmatu nauk organizacji i zarządzania 415

 

Drodzy Alegrowicze:

Jeśli przystepujesz do CFA, PRM, FRM,  itp. potrzebujesz podręczników: Reilly, Solnik, Brigham, AIMR Standards, Schweser notes, videos, FRM handbooks, FRM Schweser, FRM readings ( itd......... informacji --- pisz, --- chętnie wymienię się materiałami, doświadczeniem. Mam za sobą zdana licencję PRM.
 
!!! Wszystkich zdających oraz zainteresowanych egzaminami Financial Risk Manager proszę o kontakt !!!
 
Pozdrawiam.
 
O sprzedającym  Informacja "o mnie"  Inne moje aukcje  Dodaj do ulubionych  Komentarze  Kontakt  Zadaj pytanie sprzedającemu  Gadu-Gadu  Tel. ### Telefon ukryty ###  Numer konta  58 11402004 0000 32### Telefon ukryty ###  Regulamin  Formą realizacji tranzakcji jest wpłata na konto w mBanku lub Płatnosci Allegro.  Koszty wysyłki  Do uzgodnienia: Paczka polecona priorytetowa 7 PLN.  
Strona wykorzystuje pliki "cookies" (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich użycie.